14:00/18:00
Sab 8:30/12:30
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Fornisce informazioni accurate e affidabili sull'atteggiamento dell' aereo, direzione, velocità dati, vettoriali e accelerazione. Un ulteriore GSU 25 fornisce ridondanza ed è compatibile con i sistemi G3X esistenti che utilizzano i GSU 73 ADAHRS.
Quando la GSU 25 è installata come una seconda ADAHRS, può condividere i dati del magnetometro e sonda di temperatura aria esterna, già collegata alla prima GSU 73 o GSU 25 ADAHRS (attraverso i dati sul bus CAN), il supporto è previsto per l'installazione facoltativa di un magnetometro e OAT sonda ridondante se preferisce.
L'unità ADAHRS supporta anche nuove funzionalità come Angle G3X facoltativa di attacco (AOA). Il sistema AOA fornisce info accurate, misura in tempo reale le prestazioni ala sia per consentire un'indicazione visiva e sonora al margine stallo pilota. La sonda Pitot GAP 26 / AOA è disponibile in tre versioni: non riscaldata, pilota controllabile completamente regolamentato riscaldata o riscaldata per la protezione contro formazione di ghiaccio in volo.
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The GSU 25 ADAHRS Provides highly accurate and reliable referencing of the aircraft position, rate, vector and acceleration data, while providing the flexibility to be mounted in any of 16 different vertical or horizontal positions. Since the magnetometer is mounted external to the GSU 25, the unit may be mounted without worrying about the special needs of Magnetometers installation. For enhanced system redundancy, G3X customers now have the option to install multiple units ADAHRS, or add one to G3X Their existing installation.
When the GSU 25 is installed as a second ADAHRS, it may share the data from the magnetometer and outside air temperature probe Already connected to the first 73 or GSU GSU 25 ADAHRS (via the data on the CAN bus), or support is provided for optional installation of a redundant magnetometer and OAT probe if preferred.
The unit ADAHRS Also supports new features like optional G3X Angle of Attack (AOA). The AOA system Provides accurate, real-time measurement of wing performance to allow for both visual and audible indication to the pilot stall margin. The GAP 26 pitot / AOA probe is available in three versions: unheated, pilot-controllable fully-regulated heated or heated for protection against inflight icing.